Трансляція контенту в освітній моделі "змішане навчання"
Отже, ми підібрали ресурси для знайомства школярів з досліджуваної темою. Чи потрібно вчителю знати, чи працювали здобувачі освіти із запропонованим матеріалом, які труднощі відчували, на яких моментах потрібно особливо зупинитися в класі? Єдиної думки з цього питання немає. Одні переконані, що, якщо здобувачі освіти досить мотивовані, взаємодія може будуватися на довірі, досить дати йому можливість самому зрозуміти, що у нього виходить, а що не виходить. Учитель не повинен втручатися в процес. Інші, навпаки, вважають, що педагог повинен обов'язково контролювати роботу здобувачів освіти. Це дозволяє здійснює діагностику ефективності процесу навчання, вчасно внести корективи, підтримати мотивацію.
Але, в будь-якому випадку, у педагога повинен бути вибір. А значить, нам належить дізнатися, які інструменти можуть стати помічниками вчителя.
Багато Інтернет-сервіси, орієнтовані на освіту, дають можливість створити віртуальний клас, забезпечитиздобувачів освіти логінами і паролями і відстежувати їх результати. Наприклад, така опція є в конструкторі інтерактивних завдань LearningApps, в конструкторах інтерактивного відео: TED-Ed, Edpuzzle та інших, в спеціалізованих сервісах для створення тестів.
Розглянемо можливості конструкторів інтерактивного відео.
Інтерактивність - це властивість ресурсів, що дозволяє перейти з позиції пасивного слухача до активної взаємодії з ресурсами. Словосполучення "інтерактивне відео" звучить дещо незвично. Проте, відео може мати елементи інтерактивності. Це може бути можливість пройти по посиланнях для докладнішого знайомства з матеріалом, необхідність відповісти на задані у формі тесту питання для продовження перегляду відео, пропозиція висловити свою думку і ін.
Працювати в конструкторах інтерактивного відео можна не тільки зі своїм авторським відеороликом, але і взяти за основу готовий видеоурок в мережі: як правило, конструктори інтегруються з YouTube, і дозволяють додавати зміст звідти. При цьому всі елементи доповнення на відео видно тільки при роботі з відеоуроків на сервісі конструктора, і, природно, ніяк не впливають на вихідний відеофайл на YouTube.
Завдання. Створюємо інтерактивне відео за допомогою одного з сервісів: TED-Ed або Edpuzzle (можна створювати за допомогою і інших сервісів).
Для цього реєструємося на обраному сервісі, підбираємо в мережі відеоролик, на основі якого можна створити відеоурок, додаємо до нього елементи інтерактивності, відкриваємо доступ до перегляду. Інструкція щодо роботи в сервісі Edpuzzle (автор Литвиненко О.В. за матеріалами Орешко М.А).
Немає коментарів:
Дописати коментар