Інформатика 5 клас

5 клас

Розділ 1. 

Урок 1. Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Об’єкти, їх властивості, значення властивостей об’єкта

Урок 2. Повідомлення, інформація. Дані. Інформаційні процеси. Інформаційні системи. Інформаційні технології. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини

·        Теоретичний матеріал (презентація PDF)

·        Вправа 1. Передавання повідомлень

·        Вправа 2. Інформаційні процеси

 Урок 3. Комп’ютер як інформаційна система. Персональний комп’ютер. Складові комп’ютера, їх призначення

·        Теоретичний матеріал (презентація PDF)

·        Вправа 1. Види комп’ютерів

·        Вправа 2. Знайди пару

·        Вправа 3. Класифікація пристроїв

·        Вправа 4. Пристрої комп’ютера

·        Практичне завдання

 Урок 4. Операційна система та її інтерфейс

·        Теоретичний матеріал

·        Вправа №1. Вивчаємо клавіатуру

·        Вправа №2. Файли і папки

·        Вправа №3. Об’єкти операційної системи

·        Практичне завдання

 Урок 5. Створення файлів. Перейменування, переміщення та відновлення папок і файлів.

·        Вправа №1

·        Практичне завдання

·        Додаткове практичне завдання

·        ТЕСТУВАННЯ №1

 Урок 6. Файли і папки, операції над ними. Практична робота "Операції над папками, файлами, ярликами"

·        Завдання практичної роботи

·        Каштани.txt

·        Додаткове практичне завдання

 Розділ 2. Комп’ютерні мережі. Інтернет

 Урок 7. Комп’ютерна мережа. Локальні та глобальні мережі

·        Практичне завдання

·        Вправа. Пошук в Інтернеті.

·        Домашнє завдання. Кросворд

 Урок 8. Пошук відомостей в Інтернеті та їх критичне оцінювання. Факт. Судження. Зберігання даних з Інтернету. Авторське право

·        Теоретичний матеріал

·        Вправа "Факти чи судження"

·        Практичне завдання

 Урок 9. Спілкування в Інтернеті. Безпечне використання Інтернету

·        Теоретичний матеріал

·        Відео про безпеку в Інтернеті (1-7 сюжетів)

·        Вправа №1

·        Вправа №2

·        Практичне завдання

 Урок 0. Використання мережі Інтернет для навчання

·        Теоретичний матеріал

·        BlocklyGames

 Урок 10. Практична робота 2. Пошук матеріалів в Інтернеті та їх оцінювання

·        Завдання до практичної роботи 2

·        ТЕСТУВАННЯ №2

Розділ 3. Текстові документи

 Урок 11(12). Об’єкти текстового документа. Введення та редагування тексту. Перевірка правопису

·        Теоретичний матеріал

·        Вправа "Клавіші редагування"

·        Основні правила введення тексту

·        Практичне завдання

·        виправлення помилок.docx

 Урок 13. Операції з фрагментами тексту. Пошук та заміна фрагментів текстового документа

·        Теоретичний матеріал

·        Вправа "Виділення фрагментів тексту"

·        Способи виділення фрагментів тексту

·        Практичне завдання урок 13.docx

·        ТЕСТУВАННЯ №3

 ПІДСУМКОВИЙ ТЕСТ

·        Підсумкове тестування №4

 Розділ 4. Комп’ютерні презентації

 Урок 15. Комп’ютерна презентація. Об’єкти комп’ютерної презентації. Види слайдів

·        Теоретичний матеріал

·        Інтерактивна вправа

·        Практичне завдання

·        Вправа 3.1.

 Урок 16. Уведення та вставлення текстів на слайдах. Редагування і форматування текстів на слайдах

·        Теоретичний матеріал

·        Практичне завдання

·        Вправа 3.2.

 Урок 17. Створення та вставлення зображень на слайдах. Редагування та форматування зображень на слайдах

·        Практичне завдання

·        Матеріали до практичного завдання

 Урок 18. Редагування та форматування зображень на слайдах. Впорядкування слайдів. Виступ з презентацією.

·        Практичне завдання

·        Вправа 3.3.1

 Урок 20. Практична робота 3

·        Завдання до практичної роботи

·        ТЕСТУВАННЯ №5

Розділ 4. Алгоритми та програми

 Урок 21. Виконавці алгоритмів

·        Теоретичний матеріал

·        Вправа 1. Суп

·        Вправа 2. Послідовність дій

·        Вправа 3. Посади дерево

·        Практичне завдання MineCraft (1-4 завдання)

 Урок 22. Різні способи подання алгоритмів. Середовища проектування.

·        Теоретичний матеріал

·        Інтерактивна вправа №1

·        Практичне завдання

·        StudioCode (Frozen, Крижане серце), завдання 1-3

·        StudioCode Лабіринт (Angry Birds), завдання 1-5

·        StudioCode Ваяна(Мандрівка з кодом), завдання 1-5

·        Як працювати в StudioCode на смартфоні (відео-інструкція)

 Урок 22-2. Способи опису алгоритму. Типи алгоритмів.

·        Практичне завдання

·        StudioCode (MineCraft), завдання 1-4

·        StudioCode (Frozen, Крижане серце), завдання 1-3

 Урок 23. Лінійні алгоритми. Образи виконавця і різні виконавці в Scratch.

·        Теоретичний матеріал

·        Практичне завдання

 Урок 24. Створення лінійних проєктів

·        Теоретичний матеріал

·        Практичне завдання

·        ТЕСТУВАННЯ №3

 Урок 25. Алгоритми з повтореннями

·        Теоретичний матеріал

·        Завдання Angry Birds (Лабіринт)

·        Практичне завдання

 Урок 25-2. Алгоритми з повтореннями

·        Теоретичний матеріал

·        Практичне завдання

·        Відео-підказка до Вправа 3

 Урок 26. Складання та виконання проектів з використанням циклів

·        Практична робота 4

·        Тестування № 4

 Урок 27. Складання та виконання проектів з використанням циклів

·        Практична робота 5

·        Тестування № 5

 

Немає коментарів:

Дописати коментар