Розділ 1. Електронне листування. Моделювання
Урок 1. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки.
Урок 2. Робота з електронною скринькою. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів.
Урок 3. Практична робота 1. Електронне листуванняПрактична робота №1 Запитання.odt - Березовий гай (Архип Куїнджі), Дев'ятий вал (Іван Айвазовський), Запорожці пишуть листа турецькому султану (Ілля Рєпін), Золота осінь (Ісаак Левітан), Квіти за тином (Катерина Білокур), Мона Ліза Джоконда (Леонардо да Вінчі), Повернення блудного сина (Рембрандт), Ранок в сосновому лісі (Іван Шишкін), Сикстинська Мадонна (Рафаель Санті), Хліб (Тетяна Яблонська)
Урок 4. Хмарні сервіси. Онлайнові перекладачі.
Урок 5. Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи.
Урок 6. Інтернет речей.
Урок 1. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки.
Урок 2. Робота з електронною скринькою. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів.
Урок 3. Практична робота 1. Електронне листування
Практична робота №1 Запитання.odt - Березовий гай (Архип Куїнджі), Дев'ятий вал (Іван Айвазовський), Запорожці пишуть листа турецькому султану (Ілля Рєпін), Золота осінь (Ісаак Левітан), Квіти за тином (Катерина Білокур), Мона Ліза Джоконда (Леонардо да Вінчі), Повернення блудного сина (Рембрандт), Ранок в сосновому лісі (Іван Шишкін), Сикстинська Мадонна (Рафаель Санті), Хліб (Тетяна Яблонська)
Урок 4. Хмарні сервіси. Онлайнові перекладачі.
Урок 5. Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи.
Урок 6. Інтернет речей.
Розділ 2. Опрацювання табличних даних
Урок 7. Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора.
Урок 8. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.
Урок 9. Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. Введення, редагування й форматування даних основних типів.
Урок 10. Адресація. Формули.Теоретичний матеріал - § 27, ст. 197-208 (за ред. Морзе) - Практичне завдання
- Практичне завдання уроку 10.ods
Урок 11. Практична робота №2
Урок 12. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. Автозаповнення та автозавершення. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій.
Урок 13. Практична робота 3. «Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій табличного процесора»
Урок 14. Розв’язування задач засобами табличного процесора.
Урок 7. Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора.
Урок 8. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.
Урок 9. Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. Введення, редагування й форматування даних основних типів.
Урок 10. Адресація. Формули.
Теоретичний матеріал - § 27, ст. 197-208 (за ред. Морзе) - Практичне завдання
- Практичне завдання уроку 10.ods
Урок 11. Практична робота №2
Урок 12. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. Автозаповнення та автозавершення. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій.
Урок 13. Практична робота 3. «Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій табличного процесора»
Урок 14. Розв’язування задач засобами табличного процесора.
Розділ 3. Алгоритми та програми
Урок 17. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей.Теоретичний матеріал Вправа «Моделі» Практичне завдання шаблон Побудова моделей.odt Шкала масштабів Всесвіту.swf
Урок 18. Практична робота №4. Побудова інформаційних моделей.
Урок 19. Поняття змінної та її значення
Урок 20. Створення лінійних алгоритмів і програм з використанням змінних
Урок 21. Практична робота №5. Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм.
Урок 22. Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури розгалуження.
Урок 23. Створення алгоритмів і програм з розгалуженнями з використанням змінних.
Урок 24. Практична робота 6. Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням.
Урок 25. Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури повторення
Урок 26. Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних
Урок 27. Практична робота. Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч
Урок 28. Створення ігрового проекту
Урок 30. Створення ігрового проекту
Урок 31. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. Практична робота №8.
Урок 17. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей.
Теоретичний матеріал Вправа «Моделі» Практичне завдання шаблон Побудова моделей.odt Шкала масштабів Всесвіту.swf
Урок 18. Практична робота №4. Побудова інформаційних моделей.
Урок 19. Поняття змінної та її значення
Урок 20. Створення лінійних алгоритмів і програм з використанням змінних
Урок 21. Практична робота №5. Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм.
Урок 22. Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури розгалуження.
Урок 23. Створення алгоритмів і програм з розгалуженнями з використанням змінних.
Урок 24. Практична робота 6. Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням.
Урок 25. Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури повторення
Урок 26. Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних
Урок 27. Практична робота. Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч
Урок 28. Створення ігрового проекту
Урок 30. Створення ігрового проекту
Урок 31. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. Практична робота №8.
Немає коментарів:
Дописати коментар