Інформатика 7 клас

Розділ 1. Електронне листування. Моделювання


Урок 1. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки.


Урок 2. Робота з електронною скринькою. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів.

Урок 3. Практична робота 1. Електронне листування

Урок 4. Хмарні сервіси. Онлайнові перекладачі.

Урок 5. Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи.

Урок 6. Інтернет речей.



Розділ 2. Опрацювання табличних даних


Урок 7. Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора.

Урок 8. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.

Урок 9. Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. Введення, редагування й форматування даних основних типів.

Урок 10. Адресація. Формули.

Урок 11. Практична робота №2

Урок 12. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. Автозаповнення та автозавершення. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій.

Урок 13. Практична робота 3. «Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій табличного процесора»

Урок 14. Розв’язування задач засобами табличного процесора.


Розділ 3. Алгоритми та програми



Урок 17. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей.

Урок 18. Практична робота №4. Побудова інформаційних моделей.

Урок 19. Поняття змінної та її значення

Урок 20. Створення лінійних алгоритмів і програм з використанням змінних

Урок 21. Практична робота №5. Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм.

Урок 22. Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури розгалуження.

Урок 23. Створення алгоритмів і програм з розгалуженнями з використанням змінних.

Урок 24. Практична робота 6. Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням.

Урок 25. Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури повторення

Урок 26. Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних

Урок 27. Практична робота. Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч

Урок 28. Створення ігрового проекту

Урок 30. Створення ігрового проекту


Урок 31. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. Практична робота №8.

Немає коментарів:

Дописати коментар